Saturday, January 29, 2011

-YNWA-

ahah..ape plak ni..

fans man u,chelsea ke,arsenal ke,mau pn fans kelantan or n9 skali pn,komfem nk kutuk aku kn..YNWA (you never walk alone),these words belong to LIVERPOOL FC.. la..


tau la,team ni mcm taik skit awal2 season ni(or awal sem bak kate sahabat2 yg slalu slh sebut)..jgn nk kutuk2 sgt la..sbb?

-jersi lawa bai season ni (xksh la org nk ckp "standard kampung" ke ape ke)
-ade nmpk sinar2 kebangkitan skrang ni

standard la laki kn..msti nk kne ade 1 team yg digilai..dlu aku minat man u..tp tbe2 sbb ape ntah,tros tuka liverpool..bnde pling igt smpai skrg,final champions league 2005..da kne 3-0 mse 1st half..2nd half dpt kejar blk 3-3..da rezeki kn..mnang penalti...aku siap buat event tu jd karangan english kot time SPM...hahahahah

bosan2...xramai yg minat liverpool skg ni.so x bole crite byk2..ckup2

*asek bola je skg ni

5 comments:

  1. pompuan tak boleh ada satu team yang digilai ke? sexist betol. kesian aku sbg pompuan. haha

    ReplyDelete
  2. yela2 ko suke ac milan..klh dgn liverpool..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahah. ko same ngan faizal tahir weh.
    dia setia sampai mati ngn liverpool.
    keep the faith bro! lantak org nak ckp ape. haha

    ReplyDelete
  4. faizal tahir yg mcm aku...hahahaha

    ReplyDelete